ΜΙΑ ΝΕΑ ΛΥΣΗ ΠΟΥ

ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ

CLICKS / IMPRESSIONS

Αντί απλά να προσφέρουμε άλλη μια συμβατική καμπάνια με clicks/impressions, με τον μοναδικό αλγόριθμο της λύσης αυτής, είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε την παράδοση του μηνύματος σε στοχευμένο κοινό (REACH),με τον σωστό αριθμό επανάληψης (FREQUENCY) εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα για τον διαφημιζόμενο εγγυημένη απόδοση, αυξημένη αναγνωρησιμότητα (awareness) και real action (τηλεφωνικές κλήσεις, επίσκεψη στο κατάστημα, ηλεκτρονικές πωλήσεις).

Βασικά, αποτελεί έναν από τους βασικούς κανόνες της διαφήμισης:

“Εμφάνιση του μηνύματος με τέτοιο τρόπο και τόσες φορές ώστε να αποτυπωθεί/παραμείνει στο μυαλό των καταναλωτών.”

Αυτή η λύση ξεκίνησε

πριν 16 μήνες

και χρησιμοποιείται σε

13 ευρωπαϊκές χώρες.

ΜΙΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΛΥΣΗ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Η GotU βραβεύτηκε με το 2016 Facebook Innovation Spotlight prize στην κατηγορία “Real results for customers”. Η εφαρμογή της GotU είναι η μόνη διαφημιστική λύση που βραβεύτηκε, χάρη στα πετυχημένα αποτελέσματα που έφερε στους πελάτες της.

Το μοντέλο αυτό της διαφήμισης βασίζεται στο πως η διαρκής επανάληψη του διαφημιστικού μηνύματος σε μοναδικούς και στοχευμένους χρήστες μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, είναι καθοριστική για την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας (Brand Awareness) και την αύξηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα σας (Traffic).

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 

ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ ΜΑΣ

ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ technology-based ΛΥΣΗ!

-Καινοτομία: Σήμερα το Facebook δεν προσφέρει ένα μοντέλο τιμολόγησης με βάση την εγγυημένη Reach&Frequency of προσέγγιση. Η πολύχρονη εμπειρία μας σε Facebook ads και ο μοναδικός μας αλγόριθμος μας επιτρέπει να πουλάμε Reach&Frequency campaigns αντί για τις παραδοσιακές CPC/CPM campaigns.

-Μοναδικότητα: Το μοντέλο διαφήμισης Reach&Frequency δεν μπορεί να συγκριθεί με τις συμβατικές Facebook καμπάνιες ή με οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη μορφή διαφήμισης.

- Χωρίς επιπλέον αμοιβή ή προμήθειες: Τα μοναδικά χρήματα που θα χρειαστούν είναι εκείνα για τη δημοσίευση της καμπάνιας

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ;

-Εγγυημένα αποτελέσματα: Χάρη στις τεχνικές βελτιστοποίησης μπορούμε να εγγυηθούμε επανάληψη του μηνύματος σε μοναδικούς χρήστες πολλές φορές σε σύντομο χρονικό διάστημα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα awareness και store traffic.

-Αποδοτικότητα: Τα δημιουργικά διαχειρίζονται μέσω μιας dedicated platform (the Fulfilment tool) που επιτρέπει την δημιουργική ομάδα να δημιουργήσει ads και να ζητήσει την έγκριση του πελάτη.

-Έλεγχος: Δίνουμε πρόσβαση στον πελάτη στο fulfilment tool ώστε εύκολα να επεξεργαστεί τις λεπτομέρειες της καμπάνιας και να ελέγξει τα δημιουργικά. Ειδοποιήσεις στον πελάτη μέσω email ώστε εύκολα να πάρουμε το feedback.

-Engagement rate: Tο Engagement rate για κάθε μοναδικό χρήστη είναι 8.72%, σχεδόν εξαπλάσιο από αυτό μιας απλής καμπάνιας.

-Β2Β στόχευση: Δυνατότητα προσέλκυσης ειδικά στοχευμένου κοινού για επιχειρήσεις σε Β2Β επίπεδο.